1
TÍTULO: "To give someone a fish or teach them how to fish?": effects of a self-reflection tool on orthographic performance in Portuguese children  Full Text
AUTORES: Silva, C; Peixoto, F; Salvador, L;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: READING AND WRITING, VOLUME: 34, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Invented spelling intervention programmes: Comparing explicit and implicit instructions  Full Text
AUTORES: Tiago Almeida; Ana Cristina Silva; João Rosa;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Análise Psicológica, VOLUME: 39, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Invented spelling in kindergarten: Comparing two interventions programs  Full Text
AUTORES: Almeida, T; Silva, AC;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Psicologia Escolar e Educacional, VOLUME: 23
INDEXADO EM: Scopus
4
TÍTULO: O impacto de programas de intervenção na revisão textual de estudantes do 4º ano de escolaridade  Full Text
AUTORES: Ana Cristina Silva; Sandra Borges; Tiago Almeida; Sónia Quintão;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Análise Psicológica, VOLUME: 37, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Escritas inventadas no Jardim-de-Infância: comparando dois programas de intervenção  Full Text
AUTORES: Tiago Almeida; Ana Cristina Silva;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Psicologia Escolar e Educacional, VOLUME: 23
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
6
7
TÍTULO: Estabilidade gráfica das produções escritas e conceptualizações infantis sobre a linguagem escrita: Escrita cursiva e escrita a computador  Full Text
AUTORES: Almeida, T; Silva, AC;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Analise Psicologica, VOLUME: 35, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Invented spelling activities in small groups and early spelling and reading  Full Text
AUTORES: Martins, MA; Salvador, L; Albuquerque, A; Silva, C;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 36, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Teachers Perceptions of Children at Risk  Full Text
AUTORES: Maria Jose D Martins; Ana Cristina; Ana Cristina Figueira;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY, VOLUME: 51
INDEXADO EM: WOS
10
TÍTULO: Invented Spelling Training Programs: Comparing Knowledge-Transmission Model and the Constructivist Model of Learning
AUTORES: Cristina Silva; Tiago Almeida;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: PSICOLOGIA-REFLEXAO E CRITICA, VOLUME: 28, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
Página 1 de 3. Total de resultados: 23.