Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Joseph Edward Conboy
AuthID:
R-000-RAG
Publicações
Confirmadas
Para Validar
Document Source:
All
Document Type:
Todos os Tipos de Documentos
Article (3)
Proceedings Paper (3)
Year Start - End:
1984
1985
1986
1987
1988
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
-
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1989
1988
1987
1986
1985
1984
Order:
Ano Dsc
Ano Asc
Cit. WOS Dsc
IF WOS Dsc
Cit. Scopus Dsc
IF Scopus Dsc
Título Asc
Título Dsc
Results:
10
20
30
40
50
Publicações Confirmadas: 6
1
TÃTULO:
Inquiry science teaching in Portugal and some other countries as measured by PISA 2006
AUTORES:
Maria Odete Valente
;
Jesuina Fonseca
;
Joseph Conboy
;
PUBLICAÇÃO:
2011
,
FONTE:
International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY)
in
INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 2010,
VOLUME:
12
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
2
TÃTULO:
Retention and science performance in Portugal as evidenced by PISA
AUTORES:
Joseph Conboy
;
PUBLICAÇÃO:
2011
,
FONTE:
International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY)
in
INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 2010,
VOLUME:
12
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
3
TÃTULO:
Student characteristics and PISA science performance: Portugal in cross-national comparison
AUTORES:
Jesuina Fonseca
;
Maria Odete Valente
;
Joseph Conboy
;
PUBLICAÇÃO:
2011
,
FONTE:
International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY)
in
INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 2010,
VOLUME:
12
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
4
TÃTULO:
Student perceptions of secondary science teachers' practices following curricular change
Full Text
AUTORES:
Carvalho, C
; Freire, S;
Conboy, J
;
Baptista, M
;
Freire, A
;
Azevedo, M
; Oliveira, T;
PUBLICAÇÃO:
2011
,
FONTE:
Journal of Turkish Science Education,
VOLUME:
8,
NÚMERO:
1
INDEXADO EM:
Scopus
Handle
NO MEU:
ORCID
5
TÃTULO:
Student generated recommendations for enhancing success in secondary science and mathematics
AUTORES:
Conboy, JE
; Fonseca, JMB;
PUBLICAÇÃO:
2009
,
FONTE:
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education,
VOLUME:
5,
NÚMERO:
1
INDEXADO EM:
Scopus
NO MEU:
ORCID
6
TÃTULO:
Secondary student perceptions of factors effecting failure in science in Portugal
AUTORES:
Fonseca, JMB;
Conboy, JE
;
PUBLICAÇÃO:
2006
,
FONTE:
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education,
VOLUME:
2,
NÚMERO:
2
INDEXADO EM:
Scopus
NO MEU:
ORCID
Adicionar à lista
Marked
Marcar Todas
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
CSV
PDF
Export Preview
Print
×
Publication Print Settings
HTML
PDF
Print Preview
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2024 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service