1
TÍTULO: Teacher Professional Development in Integrated STEAM Education: A Study on Its Contribution to the Development of the PCK of Physics Teachers
AUTORES: Martins, Iva; Baptista, Monica;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 14, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Integrated STEAM Education for Students' Creativity Development
AUTORES: Filipe, Josina; Baptista, Monica; Conceicao, Teresa;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 14, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Validation of a learning progression for sound propagation in air
AUTORES: João Paulo Costa; Mónica Baptista; Amanda Amantes; Teresa Conceição;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, VOLUME: 20, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Investigating the Impact of STEM Inquiry-Based Learning Activities on Secondary School Student's STEM Career Interests: A Gender-Based Analysis Using the Social Cognitive Career Framework
AUTORES: Ribeirinha, Teresa; Baptista, Monica; Correia, Marisa;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 14, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Students' images of STEM professionals: a study in the Portuguese context
AUTORES: Martins, I; Baptista, M; Reis, P;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION 3-13, VOLUME: 51, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 6
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Equity in teaching science during times of crisis: a study with Portuguese science teachers
AUTORES: Baptista, Monica; Costa, Estela; Martins, Iva;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: CULTURAL STUDIES OF SCIENCE EDUCATION, VOLUME: 18, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Effect of a STEM approach on students' cognitive structures about electrical circuits
AUTORES: Baptista, Monica; Martins, Iva;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF STEM EDUCATION, VOLUME: 10, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Physics teachers’ learning on the use of multiple representations in lesson study about Ohm’s law
AUTORES: Tomkelski, ML; Baptista, M; Richit, A;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: European Journal of Science and Mathematics Education, VOLUME: 11, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Science Teachers’ Practices During the Pandemic in Portugal; [Prakse učiteljev naravoslovja med pandemijo na Portugalskem]
AUTORES: Mónica Baptista; Estela Costa; Iva Martins;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Center for Educational Policy Studies Journal, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus
10
TÍTULO: What is a good explanation in integrated STEM education?
AUTORES: Baptista, Monica; Jacinto, Helia; Martins, Iva;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: ZDM-MATHEMATICS EDUCATION, VOLUME: 55, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
Página 1 de 9. Total de resultados: 87.